vineri, 11 decembrie 2009

Votul din diaspora

Auzi cica noul presedinte a fost ales de romanii din afara romaniei. Eu personal cred ca erau destui moldoveano-romanii, acei cetateni din republica moldova cu dubla cetatenie care au votat cu Basescu chiar daca erau de acord cu cei anti. Au votat pro in semn de multumire pentru ca e mult mai usor pentru ei sa obtina dubla cetatenie de cant ... bla bla bla.

Mai fratilor din interiorul granitelor, care sunteti pasionati de politca si de vot si de astea! Mai voi nu ati fi votat daca ati fi locuit inafara Romaniei? Sau daca ar fi castigat alalaltu, votul din diaspora ar fi fost mai bun. Eu am votat Crin Antonescu in turul intati dupa care am votat anti Basescu. Si locuiesc in Italia. Si sunt de dreapta. Si stiu ce inseamna stanga si dreapta.

Recunosc ca aici nu multa lume stie care e diferenta intre stanga si dreapta dar stiu sigur ca majoritatea romanilor de aici urasc PSD. Probabil pt ca era Iliescu la putere cand noi am venit aici ca nu mai aveam ce manca "acasa". Probabil acea frustrare depaseste orice logica care sa te impiedice sa-l votezi pe Basescu. Probabil ca din romania au fugit mai multi prosti decat inteligenti apropo de fuga profesionistilor. Probabil ca cei cu facultate care au plecat din tara si au simtit pe pielea lor diferenta nu mai au chef sa mearga la vot. Probabil cei cu capacitatea sa inteleaga care e bun si care e rau au inteles si ca e mai corect sa lase pe romanii din interiorul granitelor sa decita.

Ma da' acolo e o diferentea de 15 000 de voturi. Fie frauda de 150 000 sau mai mult dar tot raman 5 milione de romani din interiorul granitelor care au votat Basescu. Nu mi se pare ca voi ati fost toti contra si noi aici am schimbat votul.

Daca ar fi castigat Geoana (adica daca ar fi pierdut Basescu) multumita (sau din pricina) voturilor de aici? Noi tot a dracu' eram doar ca erau altii cei care ne injurau.

Si mai exista un lucru oribil de la alegeri incoace: NOI si VOI!

Sa fiti iubiti!

0 comentarii:

DanMar Construct

DanMar Construct
Firma constructii decoratiuni exterior

Schimb de linkuri

Pe cei care vor sa faca schimb de linkuri sau bannere ii invit sa lase un comentariu.

Pentru banner copiati textul de sub imagine!
BannerFans.com


Despre mine

Fotografia mea
".. sa nu crezi ce ti se spune si sa nu te miri daca ce ti se spune se adevereste intr-o zi ca n-a fost minciuna sau prefacatorie."
Marin Preda
Cel Mai Iubit Dintre Pamanteni

Persoane interesate

Tell Others

Parteneri

BannerFans.com
toateBlogurile.ro Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.ro