luni, 22 februarie 2010

"Buni" si rai

Daca nu am face parte din specia umana si am fi doar niste observatori externi am zice ca oamenii sunt cele mai parsive fiinte vii. Suntem indulgenti cu noi insine. Ne mintim ca in viata reala lucrurile sunt ca in filme. Probabil ca, fiind telespectatori si la filme si la viata politica, asociem si cautam similitudini. Asa ca, in timpul campaniilor electorale, asociem taberele cu bunii si cu raii din filme. Cum fiecare dintre noi pretinde ca tine cu aia buni, pare sa nu existe nici o diferenta intre unii si altii. Parerea mea personala e ca au castigat aia rai cu Basescu in frunte. Dar ce sa vezi? Sambata, la congresul PSD, l-am vazut pe Cristian Diaconescu retragandu-se in favoarea lui Mircea Geoana. Nu stiu daca l-ati vazut dar avea un aer ca acei parinti care, in filme, trebuie sa faca ceva pentru a salva viata copiilor lor, rapiti de cine site ce teroristi. Parea sa fie sub o presiune uriase. Parea sa fie indignat, enervat si disperat in acelasi timp. Si-a retras candidatura in favoarea celora care mi se pareau aia buni la prezidentiale. As fi crezut ca e suparat ca nu prea are sanse si a cedat presiunilor sa se retraga, sau ca are diaree, dar cand am vazut ca Floriana Jucan are un dosar cu rapoartele urmaririi lui Diaconescu care se deghiza sa se intalneasca cu nu stiu cine, ca a fost filmat, interceptat si urmarit timp de vreo 10 zile, mi-a fost clar ca nu s-a retras de buna voie si nesilit de nimeni. Care sunt aia rai si care sunt aia buni? Dupa cum am spus intr-un post anterior, eu nu stiu face diferenta intre bine si rau. Voi?

Sa fiti iubiti!

0 comentarii:

DanMar Construct

DanMar Construct
Firma constructii decoratiuni exterior

Schimb de linkuri

Pe cei care vor sa faca schimb de linkuri sau bannere ii invit sa lase un comentariu.

Pentru banner copiati textul de sub imagine!
BannerFans.com


Despre mine

Fotografia mea
".. sa nu crezi ce ti se spune si sa nu te miri daca ce ti se spune se adevereste intr-o zi ca n-a fost minciuna sau prefacatorie."
Marin Preda
Cel Mai Iubit Dintre Pamanteni

Persoane interesate

Tell Others

Parteneri

BannerFans.com
toateBlogurile.ro Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.ro