luni, 22 februarie 2010

Vreau sa ma fac figurant

La nevoie, romanul se reinventeaza. Vreo 60 de persoane au protestat la sedul PSD ca nu si-au primit banii pentru prestatia de figuranti. Oare ce calificari trebuie sa ai sa fii primit de figurant si as vrea sa stiu unde pot sa-mi depun CV-ul.

Pana una alta ma relaxez pentru ca Basescu traieste. Nu l-am mai vazut de mult. Mi-a spus ca imi plac manelele si deci nu sunt rasist. Eu sunt necorespunzator. Nu reintru in definitia de roman obisnuit pentru ca nu imi plac manelele. Nu am multe lucruri in comun cu Baselu si cu cei pe care el ii considera romanii de rand.

Update: Basescu zice ca 99% dintre romani asculta manele. De cand are voie un om politic sa dea cifre din burta? Nu exista ceva lege sa-i dea o lectie ca aia de la 5 milioane de oameni a uitato?

Sa fiti iubiti!

0 comentarii:

DanMar Construct

DanMar Construct
Firma constructii decoratiuni exterior

Schimb de linkuri

Pe cei care vor sa faca schimb de linkuri sau bannere ii invit sa lase un comentariu.

Pentru banner copiati textul de sub imagine!
BannerFans.com


Despre mine

Fotografia mea
".. sa nu crezi ce ti se spune si sa nu te miri daca ce ti se spune se adevereste intr-o zi ca n-a fost minciuna sau prefacatorie."
Marin Preda
Cel Mai Iubit Dintre Pamanteni

Persoane interesate

Tell Others

Parteneri

BannerFans.com
toateBlogurile.ro Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.ro