sâmbătă, 13 februarie 2010

Da-i cu manusa

"Monsieur va provoc la duel" si japp cu manusa peste fata. Asa se provocau persoanele candva nu chiar foarte de mult. Cam asa ceva sunt blogurile noastre, cel putin a unora dintre noi. Sunt o provocare la duel, nu cu sabii sau pistoale ci cu intrebari si raspunsuri iar castigatorul e decis de opinia publica. O colectie destul de mare de cetateni care il provoaca pe Basescu se gaseste pe No Basescu Day. Bine-nteles ca Basescu e un las care nu raspunde provocarilor iar noi, mici si nesemnificativi nu primim raspuns. Putem intelege (cu multa indulgenta) ca nu ne ridicam la rangul la care sa fim bagati in seama dar exista unii din presa si din opozitie care se ridica la acel rang si tot nu primesc raspunsuri. Ah daca onoarea ar mai conta ceva am traii intr-o altfel de tara. Eu am pierdut orice stimul de al provoca pe Basel. Nu mai am indulgenta sa-l mai bag in seama. Mi se pare prea inferior sa mai imi pun mintea cu el. Oricum de la CSAT incoace nu i-am mai vazut chelia in public. Sta ascuns ca sobolanul in plovarul lui albastru, jegos, mizerabil, incercuit de lumanari violet cu Manolea la intrarea in incapere. Cine stie cum va arata la urmatoarea iesire in public!

0 comentarii:

DanMar Construct

DanMar Construct
Firma constructii decoratiuni exterior

Schimb de linkuri

Pe cei care vor sa faca schimb de linkuri sau bannere ii invit sa lase un comentariu.

Pentru banner copiati textul de sub imagine!
BannerFans.com


Despre mine

Fotografia mea
".. sa nu crezi ce ti se spune si sa nu te miri daca ce ti se spune se adevereste intr-o zi ca n-a fost minciuna sau prefacatorie."
Marin Preda
Cel Mai Iubit Dintre Pamanteni

Persoane interesate

Tell Others

Parteneri

BannerFans.com
toateBlogurile.ro Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.ro