vineri, 9 aprilie 2010

Vreau să-mi spăl creierul

Am așa o stare silă, de greață când mă uit la TV. Abia aștept să înceapă publicitatea. Am senzația că nimic din ceea ce mi se spune merita știut. Vreau să-mi spăl creierul. Nu mai suport mizeriile cu care guvernul mi-l murdărește și intoxică în fiecare zi. Chiar aș vrea atunci când fac duș să pot să-mi spăl și creierul de tot ce am auzit și memorat fals în ziua aceea. Să mă spăl și să nu mai știu că Băsescu zice că avem doar drepturile specificate în constituție (unde nu scrie că am dreptul să mă spăl, deci m-ar putea opri), să nu mai știu că DNA face filme și leagă doi oameni cu o pereche de catușe pentru simbolistică. Că Boc zice că televiziunile își inventează subiectele pe care le difuzează. Televiziunile întreabă care sunt subiectele inventate. Boc nu răspunde că nu mai merge și nu mai dă voie nici lătrăilor să meargă la emisiuni de când Hoară era să și-o muște de la Ciutacu. Mi-ar fi plăcut să-l pocnească. Sigur că nu trebuie să ne facem singuri dreptate dar sunt sătul de statul de drept. Sunt sătul să nu jucăm după aceleași reguli. Mai bine să nu fie nici un fel de regulă. Harababură generală. Sa vad eu dacă Băsescu mai e învingător, dacă Boc e mascul alfa, dacă Hoară ăla îl mai face pe Ciutacu mincinos. E mai frumoasa o libertate dificila decât ipocrizia unui stat de drept în care să joc eu săraci după cum cântă legea și ei după cum vor mușchii lor. Să-i i-a dracu pe toți.

0 comentarii:

DanMar Construct

DanMar Construct
Firma constructii decoratiuni exterior

Schimb de linkuri

Pe cei care vor sa faca schimb de linkuri sau bannere ii invit sa lase un comentariu.

Pentru banner copiati textul de sub imagine!
BannerFans.com


Despre mine

Fotografia mea
".. sa nu crezi ce ti se spune si sa nu te miri daca ce ti se spune se adevereste intr-o zi ca n-a fost minciuna sau prefacatorie."
Marin Preda
Cel Mai Iubit Dintre Pamanteni

Persoane interesate

Tell Others

Parteneri

BannerFans.com
toateBlogurile.ro Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.ro