vineri, 2 aprilie 2010

De rău (că de ce altceva) de Băse

Atenție: Urmează o înșiruire de aberații amestecate cu adevăr.

Băsescule nu te mai suport! Pleacă pe mare nene! Ești nociv și nu aduci nici un beneficiu, doar iluzii, ca ierburile alea etnobotanice. Ia-ți puloveru albastru, Aliodoru, blonda și cară-te peste mări și țări acolo unde mai sunt ca tine. Venezuela, Cuba, vezi numai destinații exotice. De când ai câștigat alegerile nu-mi mai tai paru, să fiu exact contrarul tău. Tu ai chelie eu am plete, du ai pulover albastru eu rămân la bustu gol, tu mănânci mâncăruri alese eu rămân flamand, tu trăiești din buget eu mor din cauza lui. A nu se înțelege că e alegerea mea să trăiesc asa. Ne-ai sărăcit nene. Cum ar scrie Marin Preda ..tu-ți gura mă-tii. Mă nene da tu mă crezi curvă să-mi iei jumate din ce produc. Tu știi că și să fii pește e faptă de închis. Îți trebuie și alocația copiilor mai nesătulule. Ești nociv ca laptele cu melamină. Ai atâția lingăi pe lângă tine că trebuie să mânci și să „elimini” mult ca să simtă fiecare gustu a ceva. Păi toți ăia numai ceva de ăla merita nene. De la noi toți. Azi sunt așa de violet încât și treaba aia o fac violet. Ne distrugi existenta nene. Ești nașpa. Știi de ce te votează lumea? Nu știi? Îți spun eu că nu știi. Habar nu au nici ei de ce au făcuto. Le-ai dus ulei și orez și le-ai aruncat pe jos. Ei s-au aplecat să le culeagă și dacă tot erau aplecați cum să fi ratat ocazia ha?! Ți-e drag poporul ăsta ca la pisici apa. Ești fals, uz de fals și te mândrești cu asta. Ești o făcătură. Ești nociv ca mărfurile made in China. Ești re-etichetat ca mărfurile ce ajung în portul din Napoli sau carnea din conservele Montana adusă expirata cu vaporu din Argentina, pusă în cutii sau făcute hamburgeri cu toată partea putred încă pe ea, și trimisă la fast-food-uri și în supermarketuri cu eticheta made in Italy. Tu și cei din jurul tău sunteți perfecții urmași ai lui Traian. Nu a existat în lumea asta imperiu mai corupt decât cel roman. În maratonul către introducerea monedei € ai fost un coi în talpă. Ești declinul moral al romanilor și dacă nu crezi mai citește odată textul ăsta.

NO BĂSESCU DAY

Să fiți iubiți!

0 comentarii:

DanMar Construct

DanMar Construct
Firma constructii decoratiuni exterior

Schimb de linkuri

Pe cei care vor sa faca schimb de linkuri sau bannere ii invit sa lase un comentariu.

Pentru banner copiati textul de sub imagine!
BannerFans.com


Despre mine

Fotografia mea
".. sa nu crezi ce ti se spune si sa nu te miri daca ce ti se spune se adevereste intr-o zi ca n-a fost minciuna sau prefacatorie."
Marin Preda
Cel Mai Iubit Dintre Pamanteni

Persoane interesate

Tell Others

Parteneri

BannerFans.com
toateBlogurile.ro Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.ro