luni, 29 martie 2010

Am blog violet (sau mov)

Oricum ideea principală e să știe lumea că nu-l mai vreau pe Prezident. Sincer nu știu încă nimic de actualitate. Weekendu ăsta m-am relaxat, am chefuit și nu m-am gândit la politică și la cine știe ce ciumpalaci obezi cu mustață sau chei și slabi și cu pulovăr albastru sau mici și "drepți" sau alte fenomene din bogatul circ românesc. Weekendu ăsta m-am plimbat cu mașina cu bicicleta după care am pus de un grătar, am băut o bericică, am rămas (prima data anu' ăsta) în maieu pentru că-mi era cald.
Azi e luni și, deși lunea nu am chef de nimic, am hotărât să-mi învinețesc blogul. Știți? Pe 2 Aprilie îi zicem nu lui dear mr. president căruia i-aș dedica piesa lui Pink cu același nume.


Asculta mai multe audio Muzica

Să fiți iubiți!

2 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Arata bine, bine!!!! :)

cfv1000 spunea...

Ceva pe roz nu aveai? :P

DanMar Construct

DanMar Construct
Firma constructii decoratiuni exterior

Schimb de linkuri

Pe cei care vor sa faca schimb de linkuri sau bannere ii invit sa lase un comentariu.

Pentru banner copiati textul de sub imagine!
BannerFans.com


Despre mine

Fotografia mea
".. sa nu crezi ce ti se spune si sa nu te miri daca ce ti se spune se adevereste intr-o zi ca n-a fost minciuna sau prefacatorie."
Marin Preda
Cel Mai Iubit Dintre Pamanteni

Persoane interesate

Tell Others

Parteneri

BannerFans.com
toateBlogurile.ro Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.ro