luni, 15 martie 2010

"Un fleac! I-am ciuruit."

Eu totuși cred că Băsescu ar trebuii să fie membru al Academiei Române și, oricâtă ironie mi-ar sugera cuvântul membru, am să încerc să vă argumentez de ce merită. Chiar dacă nu a publicat sute și sute sau mii și mii de pagini de creație sau analiză literară, el merită titlul de membru cu drepturi depline și nu doar de onoare, pentru cea mai reușită metaforă exprimată vreodată în limba româna: „Un fleac! I-am ciuruit”.
Continuând metafora am putea spune că azi încă se mai numără victimele acelei ciuruieli. Orice bilanț până în acest moment e provizoriu pentru că victimele vor fi din ce în ce mai multe. „Un fleac”, simpla lui realegere a produs un efect imens, „i-am ciuruit”. Multi încă nu și-au revenit din șoc și din intensitatea campaniei electorale. Încă nu și-au dat seama că au fost „ciuruiți”. De la pensionari, la actori, la alocațiile copiilor, la salariile profesorilor la micro intreprinderi, nimeni nu a scăpat de „ciuruială”.
Nu există o alta expresie care să sintetizeze mai bine cum și ce se întâmplă în România și cine este responsabilul. Pentru această născocire literară genială îl propun pe Traian Băsescu, președintele României, membru al Academiei Române.


Să fiți iubiți!

0 comentarii:

DanMar Construct

DanMar Construct
Firma constructii decoratiuni exterior

Schimb de linkuri

Pe cei care vor sa faca schimb de linkuri sau bannere ii invit sa lase un comentariu.

Pentru banner copiati textul de sub imagine!
BannerFans.com


Despre mine

Fotografia mea
".. sa nu crezi ce ti se spune si sa nu te miri daca ce ti se spune se adevereste intr-o zi ca n-a fost minciuna sau prefacatorie."
Marin Preda
Cel Mai Iubit Dintre Pamanteni

Persoane interesate

Tell Others

Parteneri

BannerFans.com
toateBlogurile.ro Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.ro